Top transparent
499255820 1210003407581497 8912791294627881813 n
500810557 1218008150114356 4929529486273947381 n
490239097 1182299733685198 8008176149678675997 n
40f3c138 20c8 4ca6 86b8 c855d4d7dbfe
480262248 1139738971274608 7742358313192071762 n
501134941 1019872093602127 4770946096963074567 n
Box

TECHNIK REKLAMY


 

TECHNIK REKLAMY  


Zawód dla kreatywnych!

+ social media; dodatkowe korzyści: fotografia z drona

 

Kim jest technik reklamy?

To prawdziwy wielozadaniowiec, który nie tylko planuje i realizuje kampanie reklamowe, ale również bada ich skuteczność. Kreatywność technika reklamy nie zna granic. Dzięki niej z łatwością wymyśla chwytliwe hasła reklamowe, które przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Niezależnie czy chodzi o zorganizowanie profesjonalnej sesji zdjęciowej, czy napisanie porywającego scenariusza do reklamy, potrafi on sprostać każdemu wyzwaniu.

Jeśli fascynuje Cię świat reklamy i marzysz o tym, aby Twoje filmy były udostępniane przez znajomych na portalach społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube, to zawód technika reklamy jest idealnym wyborem dla Ciebie.

To okazja, aby połączyć pasję z pracą i kreować treści, które inspirują i angażują odbiorców.

Czego się nauczysz?

  • analizować rynek i konkurencję,
  • dopasowywać przekaz reklamowy do potrzeb i oczekiwań odbiorcy,
  • tworzyć elementy kreacji reklamowej – logo, zdjęcia, grafiki, teksty reklamowe,
  • koordynować proces tworzenia materiałów reklamowych takich jak filmy, posty, rolki,
  • planować kampanie reklamowe w mediach,
  • negocjować z klientami i partnerami biznesowymi w celu sprzedaży powierzchni reklamowej,
  • wprowadzać w czyn działania zgodnie z założonym planem i harmonogramem,
  • analizować odbiór i skuteczności przekazu reklamowego,
  • zbierać opinie i dane zwrotne w celu poprawy przyszłych kampanii.

Gdzie możesz podjąć pracę?

Reklama jest wszechobecna, więc technik reklamy może znaleźć zatrudnienie wszędzie tam, gdzie firmy chcą dotrzeć do swoich odbiorców!

1. Agencje PR

  • Specjaliści ds. reklamy w agencjach public relations często współpracują przy kampaniach promujących wydarzenia, marki czy osoby publiczne.

2. Agencje reklamowe i marketingowe

  • Tworzenie kampanii reklamowych i strategii marketingowych dla klientów zewnętrznych.
  • Możliwość specjalizacji w obszarach takich jak digital marketing, social media, czy reklama tradycyjna (TV, outdoor).

3. Działy marketingu w  dużych korporacjach, średnich przedsiębiorstwach i start-upach

  • Planowanie kampanii reklamowych promujących produkty lub usługi firmy.

4. Media i wydawnictwa

  • Praca w telewizji, radiu, portalach internetowych lub prasie.
  • Tworzenie treści reklamowych lub sprzedaż przestrzeni reklamowej.

5. E-handel

  • Tworzenie reklam internetowych i kampanii promujących sklepy online.
  • Specjalizacja w kampaniach performance marketingowych (Google Ads, Facebook Ads).

6. Freelancing i działalność na własną rękę

  • Tworzenie kampanii i strategii reklamowych jako niezależny specjalista.
  • Możliwość współpracy z różnymi klientami, często na zasadzie projektowej.

7.Firmy zajmujące się produkcją reklam.

 

Przedmioty z rozszerzonym programem nauczania:

  • J. angielski

 

Przedmioty uwzględnione w procesie rekrutacji:

  • j. polski,
  • matematyka,
  • geografia,
  • j. obcy.

 

W trakcie pięcioletniej nauki zdobędziesz następujące kwalifikacje:

PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego

PGF.08 zarządzanie kampanią reklamową