Top transparent
3
 dsc7568
379312315 611890964483814 8985326552148708868 n
347251474 1308274923437167 2342955718121225603 n
336908679 241767744917791 7799639592010489279 n
321260741 865583201533993 5317961027568626064 n
Img 1415
320885850 1108777769785925 7432588215631486722 n
329856717 2144736269046997 2668298781404425506 n
384993447 822999432948565 1465033263555828354 n
317922426 642872970961213 3778427934005099921 n

TECHNIK REKLAMY


 

TECHNIK REKLAMY  


Zawód dla kreatywnych!

+ social media; dodatkowe korzyści: fotografia z drona

 

Kim jest technik reklamy?

To prawdziwy wielozadaniowiec, który nie tylko planuje i realizuje kampanie reklamowe, ale również bada ich skuteczność. Kreatywność technika reklamy nie zna granic. Dzięki niej z łatwością wymyśla chwytliwe hasła reklamowe, które przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Niezależnie czy chodzi o zorganizowanie profesjonalnej sesji zdjęciowej, czy napisanie porywającego scenariusza do reklamy, potrafi on sprostać każdemu wyzwaniu.

Jeśli fascynuje Cię świat reklamy i marzysz o tym, aby Twoje filmy były udostępniane przez znajomych na portalach społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube, to zawód technika reklamy jest idealnym wyborem dla Ciebie.

To okazja, aby połączyć pasję z pracą i kreować treści, które inspirują i angażują odbiorców.

Czego się nauczysz?

  • analizować rynek i konkurencję,
  • dopasowywać przekaz reklamowy do potrzeb i oczekiwań odbiorcy,
  • tworzyć elementy kreacji reklamowej – logo, zdjęcia, grafiki, teksty reklamowe,
  • koordynować proces tworzenia materiałów reklamowych takich jak filmy, posty, rolki,
  • planować kampanie reklamowe w mediach,
  • negocjować z klientami i partnerami biznesowymi w celu sprzedaży powierzchni reklamowej,
  • wprowadzać w czyn działania zgodnie z założonym planem i harmonogramem,
  • analizować odbiór i skuteczności przekazu reklamowego,
  • zbierać opinie i dane zwrotne w celu poprawy przyszłych kampanii.

Gdzie możesz podjąć pracę?

Reklama jest wszechobecna, więc technik reklamy może znaleźć zatrudnienie wszędzie tam, gdzie firmy chcą dotrzeć do swoich odbiorców!

1. Agencje PR

  • Specjaliści ds. reklamy w agencjach public relations często współpracują przy kampaniach promujących wydarzenia, marki czy osoby publiczne.

2. Agencje reklamowe i marketingowe

  • Tworzenie kampanii reklamowych i strategii marketingowych dla klientów zewnętrznych.
  • Możliwość specjalizacji w obszarach takich jak digital marketing, social media, czy reklama tradycyjna (TV, outdoor).

3. Działy marketingu w  dużych korporacjach, średnich przedsiębiorstwach i start-upach

  • Planowanie kampanii reklamowych promujących produkty lub usługi firmy.

4. Media i wydawnictwa

  • Praca w telewizji, radiu, portalach internetowych lub prasie.
  • Tworzenie treści reklamowych lub sprzedaż przestrzeni reklamowej.

5. E-handel

  • Tworzenie reklam internetowych i kampanii promujących sklepy online.
  • Specjalizacja w kampaniach performance marketingowych (Google Ads, Facebook Ads).

6. Freelancing i działalność na własną rękę

  • Tworzenie kampanii i strategii reklamowych jako niezależny specjalista.
  • Możliwość współpracy z różnymi klientami, często na zasadzie projektowej.

7.Firmy zajmujące się produkcją reklam.

W trakcie pięcioletniej nauki zdobędziesz następujące kwalifikacje:

PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego

PGF.08 zarządzanie kampanią reklamową