Top transparent
499255820 1210003407581497 8912791294627881813 n
500810557 1218008150114356 4929529486273947381 n
490239097 1182299733685198 8008176149678675997 n
40f3c138 20c8 4ca6 86b8 c855d4d7dbfe
480262248 1139738971274608 7742358313192071762 n
501134941 1019872093602127 4770946096963074567 n
Box

XXXIV Olimpiada Wiedzy Ekonomicznej


4 listopada 2020r. o godzinie 900 odbędą się zawody I stopnia (szkolne) XXXIV Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej. W edycji XXXIII OWE w styczniu 2020r. do zawodów okręgowych zakwalifikowała się Jowita Łuczak z IV TE.
 
Każdego roku do wzięcia udziału w tych trudnych i prestiżowych zawodach zgłasza się duża grupa chętnych uczniów, głównie z klas Technikum Ekonomicznego.
Do XXXIV edycji zgłosiło się 19 osób, pozostało 1 wolne miejsce. Serdecznie zapraszamy.
 
Opiekunowie Olimpiady:
mgr Anna Łapeta i mgr Katarzyna Bombrych
 
Oto list skierowany przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
Komitet Główny Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej do Dyrektorów szkół:
 
Szanowni Państwo,
Komitet Główny Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w XXXIV Olimpiadzie Wiedzy Ekonomicznej. W roku szkolnym 2020/2021 hasło przewodnie Olimpiady brzmi „Ekonomia wobec kryzysów. Gospodarczej społeczne skutki pandemii”. Honorowy patronat nad XXXIV Olimpiadą objął Prezes Narodowego Banku Polskiego.
Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy Ekonomicznej organizowana jest przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, przy współudziale Ministerstwa Edukacji Narodowej, począwszy od roku szkolnego 1987/1988. Należy ona do największych i najważniejszych przedsięwzięć z zakresu edukacji ekonomicznej, skierowanych do uczniów szkół średnich z całego kraju oraz ich nauczycieli. Znajduje to wyraz w liczbie uczestników i szkół przystępujących do zawodów każdej edycji Olimpiady. W dotychczas zorganizowanych trzydziestu trzech edycjach Olimpiady udział wzięło ponad 330 tys. uczniów. Głównym celem Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej jest edukacja ekonomiczna młodzieży, poszerzenie wiedzy ekonomicznej, w tym świadomości jej znaczenia oraz zainteresowań przedmiotem, wiedzy o współczesnej gospodarce oraz wspieranie rozwoju uczniów szczególnie uzdolnionych.