Top transparent
499255820 1210003407581497 8912791294627881813 n
500810557 1218008150114356 4929529486273947381 n
490239097 1182299733685198 8008176149678675997 n
40f3c138 20c8 4ca6 86b8 c855d4d7dbfe
480262248 1139738971274608 7742358313192071762 n
501134941 1019872093602127 4770946096963074567 n
Box

Global Money Week - Światowy Tydzień Pieniądza


Wiosną 2025r., nauczycielka przedmiotów ekonomicznych – p. Anna Łapeta wraz z uczniami klas ekonomicznych i reklamy, wzięli udział w kampanii Global Money Week - Światowy Tydzień Pieniądza, zorganizowanym m.in przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) w ramach 13. edycji kampanii Global Money Week (GMW) oraz projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, m.in.:

  • „Influenserzy jako źródło informacji o rynku finansowym. Dlaczego warto inwestować w to co rozumiem i sprawdziłem?”
  • „Jak nie dać się oszukać w Internecie”.
  • „Małe kroki do dużych oszczędności”
  • „Jak młody kierowca ma poradzić sobie w razie szkody, wypadku”
  • „Jeden klik i zysk w mig? „Biały wywiad” internetowych okazji”

 

Idea i cel GMW

Global Money Week (GMW) - Światowy Tydzień Pieniądza jest coroczną międzynarodową kampanią z zakresu edukacji finansowej na rzecz dbania o to, by dzieci i młodzież od najmłodszych lat zyskiwały świadomość finansową i stopniowo rozwijały wiedzę, umiejętności, a także kształtowały postawy i zachowania niezbędne do podejmowania racjonalnych decyzji finansowych i docelowo uzyskały finansowy dobrostan i finansową odporność.

Nasza szkoła uczestniczy w tej kampanii od kilku lat. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Pomyśl zanim klikniesz follow. Miej finanse pod kontrolą” (Think before you follow, wise money tomorrow).

Do zobaczenia w przyszłym roku szkolnym!