Top transparent
3
 dsc7568
379312315 611890964483814 8985326552148708868 n
347251474 1308274923437167 2342955718121225603 n
336908679 241767744917791 7799639592010489279 n
321260741 865583201533993 5317961027568626064 n
Img 1415
320885850 1108777769785925 7432588215631486722 n
329856717 2144736269046997 2668298781404425506 n
384993447 822999432948565 1465033263555828354 n
317922426 642872970961213 3778427934005099921 n

„(Nie)świadomy konsument”


Nadchodzą święta a z nimi czas zakupów. Uczniowie piątych klas technikalnych naszej szkoły 3 grudnia uczestniczyli w ciekawym spotkaniu pn. „(Nie)świadomy konsument” prowadzonym przez pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Łodzi. Spotkanie poświęcone było tematyce handlu. Uczniowie dowiedzieli się m.in. wiele na temat procedury reklamacji np. jak ją złożyć, gdzie skierować itp. a także uzyskali informacje na temat niezgodności towaru z umową czyli czego można żądać od sprzedawcy. Na spotkaniu poruszona została również problematyka phishingu. Uczniowie dowiedzieli się jak być czujnym by nie dać się nabrać metodom działania oszustów poprzez świadome zakupy przez internet. Prowadzący spotkanie zapoznali uczniów ze sposobami zapobiegania temu problemowi. Uświadomili młodzież, aby zawsze pamięć o tworzeniu ścisłych haseł do banku i instalowaniu na swoim smartfonie programów antywirusowych. Bardzo ważnym tematem spotkania był także hejt i mowa nienawiści w cyberprzestrzeni.